Gözlükteki karizma

Filmlerle başlayan büyük gözlük sevdası işportacılarda bile popüler olmaya başladı.Umursamaz ve çekici insan olmak için vazgeçilmez aksesuar haline geldi.Türk filmlerindeki kötü kadınları anımsatıyor bana bu sahneler.Birde gereğinden fazla popüler olan ünlü cenazeleri tabiki.Teşvikiye’nin araba dolduğu ve yaya olarak kaldırımdan geçmekte zorlandığınız günlerdir.

Bende bu popüler aksesuara kısa süreli ilgi duydum ancak davranışlarımı etkilediğini farkettim.Sonradan eklenmiş bir karizmayı kabullenemedim açıkçası.Fakat insanı daha ” cool” gösterdiği bir gerçek.Gittiğiniz cafedeki garsonların bile size karşı tavırlarının değişmesi insanı şaşırtıyor.Ayrıca iphone,sigara ve araba anahtarı bu imajın devamıdır.

Bu imaja sahip olmak artık o kişiliğe bürünmektir yani hareketleriniz hatta gülmeniz bile belli kalıplar içerisinde olur.Neyseki ben bu yola girmeden standart halime döndüm.

Bir Cevap Yazın

